Opis i historia linii 323 (odcinek Ostrava hlavní nádraí - Frýdlant nad Ostravicí)
Linia 323 została oddana do użytku w ruchu towarowym w 1862 roku, a w ruchu osobowym w 1871. Łączy Ostrawę z najważniejszymi miejscowościami na południe od miasta, czyli Frydkiem-Mistkiem, Frydlantem nad Ostrawicą i Wałaskim Międzyrzeczem. Śląsk Cieszyński linia opuszcza za stacją Prno, patrząc w kierunku Frydlantu, ale ze względu na fakt iż kilka stacji znajduje się na terenie miejscowości, które chociaż częściowo znajdują się na Śląsku Cieszyńskim została ujęta w spisie linii portalu.
Linia posiada dwa tory na odcinku Ostrava hlavní nádraí - Vratimov (pozostała część jest jednotorowa), zelektryfikowana jest na odcinku Ostrava hlavní nádraí - Ostrava-Kunčice (elektryfikację przeprowadzono w latach 2005-2007, a planową eksploatację trakcji elektrycznej zainaugurowano 7 grudnia 2007 roku).
Copyright © Koleje Śląska Cieszyńskiego 2007-
Koleje Śląska Cieszyńskiego Koleje Śląska Cieszyńskiego Koleje Śląska Cieszyńskiego Koleje Śląska Cieszyńskiego Koleje Śląska Cieszyńskiego Koleje Śląska Cieszyńskiego Koleje Śląska Cieszyńskiego
Koleje Śląska Cieszyńskiego Koleje Śląska Cieszyńskiego Koleje Śląska Cieszyńskiego Koleje Śląska Cieszyńskiego Koleje Śląska Cieszyńskiego Koleje Śląska Cieszyńskiego Koleje Śląska Cieszyńskiego